پیامک های مخصمص بنیامین گلچین شده از هزاران پیامک

با وفا مهر تو اندر جان ماست

زندگی بی دوست زندان ماست

کم بزن آتش دل بی تاب را

یاد خوبت روز و شب مهمان ماست.......

 

...........................

 

غمگینم مثل عکس در اعلامیه ترحیم...؟

که حتی لبخندش دیگران را می گریاند...

 

.............................

 

فاصله ها هیچ گاه حریف خاطره نیستند

به یادتم...

 

...............................

 

تو به حال من مسکین به جفا مینگری

من به خاک کف پایت به وفا مینگرم

 

........................

 

نگاه کن غم دورن دیده ام چگونه قطر ه قطره

آب میشود چگونه سایه سپید و سر کش اسیره

دسته آفتاب میشود

نگاه کن تمام هستی ام خراب میشود

شراره ای مرا به خاک میبرد

به اوج میکشد

 

............................

 

قشنگی شب به ستاره هاشه

قشنگی عشق به دوامشه

اما

قشنگی تو به مرامته

 

.............................

 

در دیاری که تو آنجا باشی

بودنت آنجا کافیست

آرزوهی دگر اوج بی انصافیست

 

........................

 

توی مرداب نگاهت یه نفر داره میمیره

دست و پا میزنه اما...

واسه موندن دیگر دیره

 

..................

 

کاش موقع آمدنش قصه ی رفتنش را میگفت

تا یاد میگرفتم

چگونه تنها بمانم...؟

 

.....................

 

زیباترین احساس لحظه ای است

که بدانی در اوج تنهایی

کسی به فکر توست...

 

...................

 

گیرم که باران هم آمد...

همه چیز را هم شست...

هوا هم عالی شد ...

فایده اش برای من چیست؟

هوای دل من بی تو پس است

رفیق

 

......................

 

من همانم که اگر دوست مرا یاد کنه

به صفای قدمش دیده خود فرش کنم

 

.......................

 

آدم های خاکی مثل زمین استهلاک ناپذیرند

رفاقت با آنان گر چه با ارزش ترین دارایی است

ولی ثبت شان نمی کنم نه  به خاطر عدم تطایق با استاندارد

حسابداری به خاطر اینکه در ترازنامه قلبم

به گونه ای ثبت شده اند که

هیچ پایان دوره ای مرا مجبور به بستن

حساب آنها نمی کند

 

.........................

 

به سلامتی آدمهای بی کینه که وقتی

یکی رو دوست دارن هر چقدر اذیتشون کنه

هر چقدر ناراحتشون کنه

باز هم یادشون میره

و دلشون براش تنگ می شه ...

 

..........................

 

هیچوقت از خدا نخوا که

دنیا رو بهت بده

فقط بخوا کسی رو بهت بده که

تو رو به  تموم دنیا نده

 

.........................

 

گر همه ی شهر به بد خواهی تو بر خیزند

جلوی همه سینه سپر خواهم کرد.......

 

..........................

 

 

پیک آخر و میزنم به سلامتی خدا

که تموم آرزوهامو جلوی چشام پرپر کرد...

تا عظمتشو نشان بده...

 

.........................

 

ترک کرد؟

شب ها به یادش گریه می کنی؟

ناراحت نباش یه روز

تو تنها آرزوی زندگیش میشی...

این بدترین انتقامه

 

.......................

 

برایم دعا کن

اجابتش مهم نیست

نیاز من آرامش است

که بدانم تو به یادمی

 

.........................

 

وقتی تنها گذاشت و رفت...

بهش گفتم : خط زدن بر من پایان نیست

آغاز بی لیاقتی توست...

همیشه بهترین مال من بوده و هست

اگر مال من نشدی قطعابهترین نبودی...

این تو نیستی که فراموش کردی

این منم که به یادم اجازه نمیدم حتی از نزدیکی

ذهن تو عبور کنه

صبحت از فراموشی نیست

صبحت از برای تنها نبودنم

آنم که برای تنها نبودنم آنچه که اسمش

غرور گذاشتم برایت  بگویم

احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن

فقیر بودی...

 

...................

 

میگن هیچ وقت به دریا خیره نشو

آخه آدم هارو اغفال میکنه

میکشه سمته خودش تا هر جا که بخواد میبره

وقتی مطمئن شد که غرق شدی

رهات میکنه

دوست دارم مثل دریا باشی

تو خودت غرقم کنی ...

اما هیچ وقت

رهام نکنی...

 

..........................

 

مشترک گرامی من همراه اول هستم

اشتباه فرستادی

 

........................

 

به سلامتی رفیقی که از پشت خنجر خورد

برگشت و گفت:

بیخیال رفیق

میدونم نشناختی...

 

 

 

به یاد آرزوهایم سکوتی میکنم

بالاتر از فریاد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 12 مهر 1392برچسب:, | 15:27 | نویسنده : بنیامین شهسواری |